۵ پاسخ

من ماه دوم بارداریم درد لگنم زیاد طبیعی یه

سلام

الان شما کیست داری
تو مانیتور مثل جنین دیده میشه؟؟
یا کیست فرق میکنه

منم همینطور دکتر گفت مشکلی نیس

کیست چند سانت ؟
مبارکت باشه

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته هفتم بارداری
مامان مامان اینده🙂💕 مامان مامان اینده🙂💕 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هدیه قرآن مامان هدیه قرآن روزهای ابتدایی تولد
مامان امیر حسین مامان امیر حسین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فاطمه مامان فاطمه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان طاهر مامان طاهر هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مامان فندق مامان مامان فندق هفته دهم بارداری