ببخشید خانما یکم انبه عب داره بخورم؟

۸ پاسخ

نه بخور نوش جونت

منم هرروز میخورم شنیدم میگن بچه خوشکل میشه

نه عالیه سرما هم نمیخوری دیگه😄😍

من دیروز یکی خوردم وتازه هم یکی

من روزی یکی میخورم ولی قندش بالاست

منم چند روز پیش یدونه خوردم همه چی به اندازه خوبه

من روزی یدونه میخورم🤣🤣🤣اخه خیلی دوس دارم

ن عزیزم هر چیزی به اندازه بخوری خوبه

سوال های مرتبط

مامان رادوین💙 مامان رادوین💙 ۲ ماهگی
مامان قند و عسل مامان قند و عسل هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نوحا مامان نوحا ۵ ماهگی
مامان محمد سدیس مامان محمد سدیس ۶ ماهگی
مامان نی‌نی قندی🍬🐣 مامان نی‌نی قندی🍬🐣 هفته دوازدهم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری