خانوما لیدی میل چیع؟🥲

۵ پاسخ

ازهفته چندم‌ میخورن برای وزن گیری جنین

یک قوطی هست داخلش پودر چند نوع طعم داره من ی بار دکتر قبل بارداری برای افزایش وزن برام نوشت خیلی بد مزه بود خیلییییی ولی اشتهارو زیاد میکرد. نخوردم از بس بو و مزه بد میداد از نظرم

منم دکترم چون وزن کم کرده بودم برام نوشت

یچیزی مثل شیر خشک که فقط بچه باهاش وزن میگیره نه مادر

یه مکمل غذایی مخصوص خانومای بارداره و شیرده
حاوی کلسیم پروتئین اهن و این جور چیزاست

سوال های مرتبط

مامان مهرسام مامان مهرسام هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آنیا  و آریا مامان آنیا و آریا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۵ ماهگی
مامان پرنیان مامان پرنیان روزهای ابتدایی تولد
مامان مامانی🍁 مامان مامانی🍁 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان محمدعلی مامان محمدعلی هفته بیست‌وهفتم بارداری