دخترا صبحونه چی میدید ب بچها

۵ پاسخ

حلیم هم مقویه

نون خرما مربا پنیر املت فرنی اوتمیل عدسی

معمولا چون رستا غذای سفره میخوره من سفرم همیشه پر و رنگین
مثلا ما ۷نفریم
یکم پنیر میذارم یکم مربا یکم املت از هر چیزی ک تو خونه دارم خیلی کم ب اندازه یک کاسه ماست خوری میذارم تو سفرم ک حیف نشه سفرم رنگین باشه صبحانه تو خونه ما جدیدا خیلی مهم شده ...آب پرتقال و شیر و چای هم میذارم ...خودممخ کاپوچینو و شیر دوست دارم

امروز نون پنیر دادم

من امروز شیربرنج دادم،ولی در کل کاچی،اوتمیل،فرنی،یا معجون اینا میدم

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین و اسما مامان امیرحسین و اسما ۲ سالگی
مامان آقا شاهان مامان آقا شاهان ۲ سالگی
مامان نُقل و نبات💙🧒 مامان نُقل و نبات💙🧒 ۱ سالگی