۱۰ پاسخ

پسز من لبنیات پنیر خامه مربا ب هیچ وج نمیخوره
فقط ی ذره تخم مرغ😒 دیگ نمیدونم چکارش کنم حتی میوه عم نمیخوررررهههههه
ب هیچ وج

بیشتر تخم مرغ و خامه و کره بادوم زمینی

تخم مرغ/املت /نون پنیر/فرنی کاچی

دخترم اصلا صبحانه نمیخوره همچی امتحان کردم شاید بعضی وقتا یه بیسکویت بخوره

سرلاک و که توش زره تخم مرغ رنده میکنم یه نصف موزم له میکنم ترکیب میکنم ولی سرلاک کلا ۳ قاشق کوچیک میریزم

دقیقا پسرت مثل پسر منه نهار شام بزور با کارتون صبحونه اصلا
میوه هم فقط هندونه زمان پاییز هم فقط انار میخورد 😔😔😔😔

نون پنیر

هنوز فرنی😑😑

تخم مرغ دوس داره

تخم بلدرچین اپزمیکنم واسش

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین و اسما مامان امیرحسین و اسما ۲ سالگی
مامان دلانا مامان دلانا ۲ سالگی