مامانا ۱۱ هفته و سه روز برای انتی تایم خوبیه؟

۹ پاسخ

منم همین موقع رفتم . ولی جنسیتو حتی احتمال هم نداد چون خیلی کوچیک بود

بهتره ۱۲هفته بری عزیزم

نظرم زوده...من ۱۲ هفته ۶ روز رفتم دکترم گفت بهترین زمانه

بزار ۱۲ هفته عزیزم

بذاری ۱۲هفته و چند روز بری خیلی بهتره عزیزم

بمون همون ۱۲هفته کامل برو بهترین زمانشه

زوده واس من ۱۲هفته و یک روز نوشته

۱۲هفته و ۶روز رفتم همه چی خوب بود

۱۲ هفته و ۳ روز بری بهتره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری
مامان نی نی کوشولو🍼👶🏻😇 مامان نی نی کوشولو🍼👶🏻😇 هفته هجدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته هجدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان معجزه خدا💫 مامان معجزه خدا💫 هفته دهم بارداری