این شربت خوبه برا اشتها ؟؟

تصویر
۷ پاسخ

برای دوسال ب بالاس ازه کلا پدیا بست همه چیزش خوبه

سلام عوارض نداشت ؟

میگن این شربت خیلی شربت خوبیه

من ب دختر ۵سالشه میدادم خوب بود

دختر من دوسال ایناش بوذ ذاذم اره خوب بود

من از ویواکیدز ب شدت راضی بودم

نوشته دیگ دوسال به بالا

سوال های مرتبط

مامان 💞علی وآرسام 💞 مامان 💞علی وآرسام 💞 ۱۳ ماهگی