خانوما این شربت گرفتم خوبه برا اشتها کسی داده ؟؟؟؟

تصویر
۵ پاسخ

برای اشتهاهم هس الان خوندم اما زینک سولفات هم خریدی اونم کارش همینه

نئو زینک بهتره ، این برای قده

مولتی ویتامینه

این برای رشد قد هست

فک کنم برای رشد قدی هست بچتون چندماهس؟

سوال های مرتبط

مامان کارن مامان کارن ۱ سالگی
مامان دیاکو💙آرکو💙 مامان دیاکو💙آرکو💙 ۳ سالگی
مامان ایلماه🪺🐣🩷 مامان ایلماه🪺🐣🩷 ۱۲ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۸ ماهگی