خانما کسی با پلی کیستیک باردارشده؟
چقد طول کشید ک بارداربشید؟

۱۱ پاسخ

والا من خیلی توجهی به ترشح اینا نداشتم کلا بیخیال شده بودم ولی اگر پلی کیستیک خفیف هم هستی کارایی که میگم بکن فقط دو سه ماه رعایت کنی بخدا سریع باردار میشی. قند و شکر رو کانل حذف کن بجاش کشمش یا توت خشک و عسل و خرما مصرف کن. سبزیجات عالیه سبزی خوردن و... روغن و چربی جات و فست فود رو کم کن تا میتونی و در هفته دو روز برو باشگاه trx یا یوگا دستگاه نزن. یا روزی 45دقیقه پیاده روی کن. از روز 12سیکلت تا 29یا 30  یک روز در میون یا حداقل هفته ای دوبار اقدام داشته باش. و در نهایت استرس نداشته باش و بی خیال باش و به بارداری فکر نکن برای لذتش باشوهرت رابطه داشته باش. توکل کن به خدا حتما نتیجه میگیری عزیزم.

من دارم تو ۴ ماه حامله شدم بچه دوممو

من یک سال تو اقدام بودم

منم تنبلی و کیست دارم و ماهه هفتمه که اقدامم و دیروز امپول زدم .دیگه تا خدا چی بخاد براموم

من بد سقط بچه اولم س ساله اقدام کردم نشد وانواع و‌اقسام داروهارم استفاده کردم بازم نشد
فقط با تغییرسبک‌زندگیم شد

بعد دوسال با ای یو ای باردارم شدم اونم ۲۱ هفته از دستم رفت الان سه ماهه ندارمش قرار بود ۸ روز دیگه بدنیا بیاد این ماه بغلش میکردم ولی حیف 😭😭😭😭😭😭😭

والا من داشتم هی آب میشد دوباره برمی‌گشت این سری دیگه خسته شده بودم قرصصامو ول کردم یه مسافرت رفتم کار خدا دعاهام مستجاب شد

من بستگی داره کارای لازم وانجام بدی دوسه ماهه بارداری

چ داروهای مصرف کردی ؟

والا نميخوام تو دلتو خالي كنم ولي من ٢ ساله تلاش ميكنم نميشه

یه سال و یه ماه

سوال های مرتبط