۶ماهگی چرا اینجوریه اخه اصلاااااا نمیگذره

۹ پاسخ

وارد هفت ماهگی ک میشی یکسال طول میکشه😁😅

من استراحت مطلقم واسم اصلا نمیگذره خیلی دیر میره روزا...ولی شنیدم کسایی که محدودیت نداشتن براشون فقط ماه هشت و ۹ دیر گذشته بود

تازه الان خوبه وارد ۷ و ۸ بشی اونوقت میفهمی چقد دیر میگذره🤣🤣

هرماه همینو میگیم 😂😂😂

دقیقا

دقیقااااااااا

حالا از من نرمال دارع میره پنج دیر رفت

منم يه سالي ميشه تو ماه5 موندم🤣

خیلی خوب بود که تقریباً داره خیلی بهتر از ماه های قبل میره

سوال های مرتبط

مامان حامی مامان حامی ۷ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱۰ ماهگی
مامان سلین مامان سلین ۹ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۴ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری
مامان هانا 🐰 مامان هانا 🐰 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان فرشته خدا مامان مامان فرشته خدا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان عرفان و‌نی نی مامان عرفان و‌نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان حلماخانم مامان حلماخانم ۶ ماهگی
مامان آیه مامان آیه ۸ ماهگی
مامان دونه الماسم💎✨️ مامان دونه الماسم💎✨️ ۳ ماهگی
مامان Ayda مامان Ayda هفته بیست‌وپنجم بارداری