سلام خانوما کیا توبارداری دانه چیا خوردن ؟

۳ پاسخ

من در هفته دوبار مجازی اونم دو قاشق چایی خوری کم

فکر نمیکنم محدودیتی داشته باشه چیت منبع پروتئین هست

برا چی خوبه؟ واجبه ک بخوریم؟

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱ ماهگی
مامان خادم امام حسین مامان خادم امام حسین ۱ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۱۱ ماهگی
مامان موطلایی 👶🌹♥️ مامان موطلایی 👶🌹♥️ ۶ ماهگی