بچه ها بیایین بگین کی تشکیل میشه جنینم😣

تصویر
۹ پاسخ

عزیزم زود رفتی به خودت استرس نده منم زود رفته بودم فقط ساک و زرده بود ۲ هفته دیگه رفتم شکر خدا همه چی اوک بود صدای قلبشم شنیدم

8هفته برو سونوی تشکیل قلب

مال منم همین جوری بود ۵هفته و ۵روز
۸هفته برو اونجا تشکیل شده

۸ هفته برو

عزیزم ۳ هفته دیگه بری قلبش تشکیل شده انشالله

خیلی زود رفتی عزیزم من۸هفته رفتم تشکیل شده بود

زوده عزیزم طبق پریود چندهفته یی؟

زود بوده یعنی

اخه جنین هنوز تشکیل نشده

سوال های مرتبط

مامان جوجو... مامان جوجو... قصد بارداری
مامان پناه❤️👼🏻 مامان پناه❤️👼🏻 هفته نوزدهم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین ۶ ماهگی
مامان انتظار سه سالم مامان انتظار سه سالم روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو... مامان جوجو... قصد بارداری
مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان همتا خانووم مامان همتا خانووم ۳ ماهگی
مامان دلانا کوچولو❤️ مامان دلانا کوچولو❤️ روزهای ابتدایی تولد