۱۳ پاسخ

عزیز شما ازمایش بتا ندادید؟
منم شرایط شمارو دارم

خیلییی زود رفتی صد درصد تشکیل میشه عزیزم

تا۸هفته هم ممکنه زمان ببره توفکر نباش ان شالله تشکیل میشه
۴هفته خیلی زود رفتی

تا ۹ هفته وقت داری

عزیزم زود رفتی که
من ۷هفته و ۴روز بودم طبق پریودی
رفتم سونو ۶هفته و۲روز بودم طبق سونو
و قلبش هم تشکیل شده بود
باید ۸هفته بری
الان تو ۵هفته هستی

گاهی جنین دیرتر از تایم تخمک گذاری تشکیل میشه برای همین تایم آخرین پریود که سن بارداری رو ۶ هفته نشون میده ممکنه بچه ۲ هفته عقب تر باشه نگرانی بدترین چیزه اصلا استرس نداشته باش استراحت کن و داروهات رو مرتب مصرف کن تا دو هفته ی دیگه انشالله که صدای قلبش رو میشنوی

اره عزیزم‌خیلی زود رفتی باید ۸/۹ هفته میرفتی

عزیزم تو سونو زده ۴هفته که زوده برای تشکیلش فقط یه سوال چرا ۷هفته زدی گهواره رو؟سونو رو زود رفتی یا نه هفته سونو با گهوارت فرق داره و رشد نداشته؟

۴هفته خیلی زوده برا تشکیل قلب

سلام خانوما ب نظرتون 11هفته چهار روز غلبارگری میشه انجام بدم

هنوز ۴ هفته و ۶ روزی خیلی کوچولوعه برا تشکیل شدن قلب

عزیزم هفته ات پایین بوده رفتی سونو ...معلومه ک تشکیل میشه چرا امید نداشته باشی

عزیزم ۴ هفته ای برا چی سن بارداریتو اینجا ۷ هفته زدی
تا هفته ۷ تشکیل میشه

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین هفته هفتم بارداری