مامانا میشه لطفاً بگین
کیا ۶ هفته قلب نبود بعد تشکیل شد 😓😓😓😓

۱۱ پاسخ

عزیزم من ۷ هفته رفتم تشکیل نشده بود ولی ۸ هفته رفتم تشکیل شده بود

منم دیروز رفتم گفت کیسه آب تشکیل شده یه هاله کوچیک میبینم اما قبلش تشکیل نشده 🥲خیلی استرس دارم

عزیزم عجله نکن هنوز تشکیل نشده زود تا هشت هفته تشکیل میشه
روزی ی دونه خرما بخور
انار هم خیلی خوبه برا تشکیل قلب اگه نیست هم بگرد آب انار طبیعی پیدا کن خیلی خوبه

تا هفته 8قلب تشکیل میشه
زود رفتی

و سنو واژینال

زود رفتی عزیزم ۸هفته باید بری

خیلی زود رفتی دوست من هم شش هفته بچش قلب نداشت دو هفته بعدش رفت الان ماشا الله پشرش سه سال

تا ۸ وقت هست

مال من تشکیل شد ولی بعد دوباره جنین از بین رفت حالا می‌خوام سقط کنم

زود عجله نکن هشت هفته برو

زنداییم 4تا بارداری داشت دوتاش بعد 6هفته تشکیل شد دوتاش ن

خیلیاااا اصلا نگران نباش تا ۸ هفته تشکیل میشه

سوال های مرتبط

مامان هانی مامان هانی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🐣   ❤️ مامان 🐣 ❤️ هفته هفدهم بارداری
مامان جوجه🐣💙 مامان جوجه🐣💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته دهم بارداری
نینی نینی قصد بارداری
مامان آراز🫄👶آنا مامان آراز🫄👶آنا هفته پانزدهم بارداری