من امروز تازه شدم شش هفته برا دوشنبه ک میشه شش هفته دو روز وقت سونوگرافی گرفتم ببینم ساک بارداری تشکیل شده یان
سلام عزیزان تو روبیکا گروه چت تجربیات مادران باردار و اقدامی ها دارم آیدیم میذارم برا دریافت لینکش pm بدید
@noorZendegi_psy
از هفته اره شروع میشه هفته 8تکمیل میشه باید بری سنوگرافی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.