خانما ۶ هفته قلب تشکیل میشه؟

۹ پاسخ

بین هفته ۷ تا ۹ بری خوبه ۶ زوده

من سونو واژینال گرفتم گفت وضعیت خوبه ولی راجب قلب گفت ۸ هفته بیا

از هفته هفتم تشکیل میشه عزیزم

اره ولي با واژينال ديدع ميشه

مال من ۶هفته و یک روز تشکیل شده بود ولی خیلی ریز بود بمون هفته هفتم برو

نه نمیشه

معمولا از هفته هفتم هشتم تشکیل میشه

۸هفته فکر میکنم تو سونو مشخص میشه

بمون تا۸ هفته

سوال های مرتبط

نینی نینی قصد بارداری
مامان آراز🫄👶آنا مامان آراز🫄👶آنا هفته چهاردهم بارداری
مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آریا وتودلی💙💙 مامان آریا وتودلی💙💙 هفته نهم بارداری
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا هفته هفتم بارداری
مامان هامین🩵و هانا🩷 مامان هامین🩵و هانا🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته بیست‌ویکم بارداری