شیر خشک آپتامیل خوبه ؟؟ میگن تپل میکنه

۲ پاسخ

من ب بچه م ببلاک و بیومیل دادم تپل بود .مهم اینه بسازه بهش

من ب بچم میدادم خیلی خوب بود هم بهش می‌ساخت هم تپل بود هم مزشو دوس داشت

سوال های مرتبط

مامان قندی جونم و نینی مامان قندی جونم و نینی ۱۱ ماهگی
مامان ماندانا مامان ماندانا ۸ ماهگی
مامان هاکان👶🏻💙 مامان هاکان👶🏻💙 روزهای ابتدایی تولد