خانما بال مزه میگن خوب نی نخورم بهتره😋

۴ پاسخ

بخونش گلم

تصویر

و این

تصویر

اینم‌بخون

تصویر

من ک میخورم آخه ما تقریبا. هر دو هفته اینا میخوریم کباب زیاد نمیشه م

سوال های مرتبط