سلام بتا ٤٥٦براي هفته ٣خوبه نرماله ؟

۵ پاسخ

من اخرای هفته ۳ بتام ۶۷ بود

علائم چی داشتی عزیز

اره عزیزم خوبه من هفته ۵ بتام ۷۰۰ بود

خوبه از من 900 بود درخواستمو قبول کن هم هفته ایم

اره عزیزم

سوال های مرتبط

بابای کوروش بابای کوروش روزهای ابتدایی تولد
مامان نور زندگیم مامان نور زندگیم هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان علیسان مامان علیسان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان لوس لوسی🫀🧿 مامان لوس لوسی🫀🧿 هفته یازدهم بارداری
مامان هیرا🩵 مامان هیرا🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان آقاکاوه 👶🏻🤗 مامان آقاکاوه 👶🏻🤗 ۶ ماهگی
مامان هــــــیراد🤍✨ مامان هــــــیراد🤍✨ هفته بیست‌ونهم بارداری