کسی هست بگه آزمایش من چه خبر بوده🥲💔

۱ پاسخ

یه سری فاکتورهای خونت پایینه و قندت که اونام خیلی نزدیک به رنج نرماله و بنظرم همشون جبران میشن بعد یه مدت نگران نباش عزیزم ببین دکترت چی میگه همون درسته اینجا کسی تخصصی نداره که به حرفش کنی فقطططططط دکترت

سوال های مرتبط

مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی
مامان شاهان💙 مامان شاهان💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ملیکا مامان ملیکا هفته بیست‌ونهم بارداری