خوردن ترشی لیته تو پریودی ضرر داره؟؟؟؟

۴ پاسخ

کلا ترشی توی ایام عادت ماهانه خوب نیست

ميگن نخورين ولي من طاقت نميارم بخاطر سرديش ميگن

نه فقط ممکنه دل درد بشی

چون طبعیش سرده بله

سوال های مرتبط

مامان قلبِ الی مامان قلبِ الی ۱۲ ماهگی
مامان فرهان مامان فرهان ۲ سالگی
مامان پانیذ👶 مامان پانیذ👶 ۱۷ ماهگی
مامان نویان 🩵 مامان نویان 🩵 ۱۵ ماهگی