مامانا کیا بچه دومیشونم دختره ؟بازم بچه میارید یا نه ؟

۹ پاسخ

از پس همین دوتا هم بربیاییم عالیه فقط بچه آوردن که نیست باید آیندشونم تامین کنیم

من کلن یدونه میخام تمام

من
نه

من دوتا دختر دارم سومی دارم میارم 😅

دختر صددرصد باید باشه 😍😍

من دوتاشم حدا لایق دونسته دختر داده و سومی هم باردار بودم ممکن بود دختر باشه😍

من اینقد سختی کشبدم سر همین دوتا و حرفایی که شنیدم بااینکه نظرم ابن بود ۴تادختر داشته باشم ولی منصرف شدم

منم دوتا بچه هاااام پسرن . بهش فکر نکردم .

۲ تا کمه ، بچه ها گناه دارن

سوال های مرتبط

مامان نوحا🎈🦭 مامان نوحا🎈🦭 روزهای ابتدایی تولد
مامان آوینا کوچولو مامان آوینا کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ماهلینم🍒 مامان ماهلینم🍒 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان میعاد 😍 مامان میعاد 😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان آقا حسن 🪐 مامان آقا حسن 🪐 ۹ ماهگی