۳ پاسخ

آره اشکال نداره که حالت تخت شو کن راحت دراز بکشه من بچه اولم تا 1 سال تو خونه تو کالسکه بود تو همون راحت می‌خوابید تو اتاق و آشپزخونه و همه جا همراهم بود

آره میشه . هی بزار تا کوچیک تر عادت کنه مگه نه کلا تو هیچی نمی‌مونه پسر کنم تو گهواره نمیموند آنقدر گذاشتم تا موند

من بیس روزه گذاشتم

سوال های مرتبط

مامان دایان مامان دایان ۹ ماهگی
مامان نیکراد جون👼 مامان نیکراد جون👼 ۱۴ ماهگی
مامان جیــران🐣👧🧿 مامان جیــران🐣👧🧿 ۴ ماهگی