۱ پاسخ

هم قبل شیر میشه هم بعداز شیر بهتره که بعدش باشه چونکه داخلش سایمتیکون داره بعدش باعث میشه نفخ خارج بشه عزیزم بعدش بچه الان 6 ماهه هستش که تازه داری بهش اینفکول میدی ؟

سوال های مرتبط

مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان رادین 😍 مامان رادین 😍 ۱۰ ماهگی
مامان ִֶָ⋆فندقچه💓 مامان ִֶָ⋆فندقچه💓 ۱۷ ماهگی
مامان میران و میراث مامان میران و میراث ۱۳ ماهگی