دوستان برای نفخ بچه چه قطره یا شربتی خوبه؟

۲ پاسخ

من از اول تا الان گرایپ میکسچر میدم

من پسرم وقتی دو ماهش بود کامی کالم میدادم

سوال های مرتبط

مامان MIRAN.YAZDAN🪺 مامان MIRAN.YAZDAN🪺 ۱۸ ماهگی
مامان اِلینا🫀💋 مامان اِلینا🫀💋 ۱ سالگی
مامان حورا خانومی مامان حورا خانومی ۲ سالگی