سلام خانما واسه کم خونی تو بارداری چی بخوریم؟

۷ پاسخ

زردالو هم خوبه

عدسی☺️مکمل اهن اسفناج

گیلاس مویز اسفناج پسته خام

مویز بادوم پسته

پسته خام.اسفناج .عدس

مویز

من شنیدم موییز خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نی نی مینی 🪺🍒 مامان نی نی مینی 🪺🍒 هفته شانزدهم بارداری
مامان ستاره مامان ستاره روزهای ابتدایی تولد