۵ پاسخ

بله منم دارم

دکترم میگه شاخم در بیاری طبیعیه😂
ففط درد مداوم و خونریزی طبیعی نیس

طبیعیه عزیزم هرماه چندروزدردشوداریم

اره طبیعیه تازه هفته ها بالاتر باز علائم ودردای جدیدتری رونمایی میشه😖واسه من که اینجوریه

مثل منی آره طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان پرنسس کوچولو 🩷 مامان پرنسس کوچولو 🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩵هیرمان🩵 مامان 🩵هیرمان🩵 ۳ ماهگی
مامان تو دلی😍❤️ مامان تو دلی😍❤️ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نوتلا 🧸🤎 مامان نوتلا 🧸🤎 هفته نوزدهم بارداری
مامان دیلا خانوم 🩷🎀 مامان دیلا خانوم 🩷🎀 ۴ ماهگی
مامان کنجد فرنگی مامان کنجد فرنگی هفته سی‌ام بارداری
مامان هاکانم👩‍👦💙 مامان هاکانم👩‍👦💙 هفته سی‌وسوم بارداری