خانما علایم رفلاکس وکولیک چیه؟؟
کی خوب میشه

۳ پاسخ

بعضیا تا سه ماهگی بعضیا بیشتر جیغ زدن پیچیدن به خودش دلدرده یعنی براش صدا سشوار بزار آروم میشه آبجوش نبات یکم بده باعرق نعناع

بیا تاپیکم

سرشو مدام موقع شیر خوردن میکشه عقب ،بی قراری میکنه ،همش خودشو کش میده،انگار ی چیزی بیاد بالا مدام در حال اینک داره چیزی میخوره، گریه چ بی تابی ،بالا آوردن زیاد ،چند دفعه آروغ میزنه
اینا رفلاکس

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۵ ماهگی
مامان دونه ی انار مامان دونه ی انار ۴ ماهگی
مامان نخود چی مامان نخود چی ۱۴ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام ۱۳ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۹ ماهگی
مامان آرتین 💙🧿 مامان آرتین 💙🧿 ۴ ماهگی
مامان علیرضای مامان مامان علیرضای مامان ۱۳ ماهگی
مامان زهرا مامان زهرا ۹ ماهگی
مامان سید یزدان مامان سید یزدان ۷ ماهگی