خانما علایم رفلاکس چیه و تا کی ادامه داره ؟

۱ پاسخ

رفلااکس بالا اوردن شیر ھست۔۔۔
معمولاا 4یا5 ماھگے از بین مےرہ

سوال های مرتبط

مامان مهوا مامان مهوا ۳ ماهگی
مامان نازیم مامان نازیم ۱۷ ماهگی
مامان دنیز🩷🌊 مامان دنیز🩷🌊 ۸ ماهگی
مامان 🌷..دیانا..🌷 مامان 🌷..دیانا..🌷 ۸ ماهگی
مامان رائین مامان رائین ۳ ماهگی
مامان گل دختر🌹 مامان گل دختر🌹 ۴ ماهگی