آیا اسم نورا قشنگه؟؟؟

۱۴ پاسخ

ن زیاد

خیلی من که خیلی دوسش دارم

اره قشنگه
اسم مادربزرگم نوراس میگه اگه بچت دختر بود اسمشو بذار نورا 😫
خودم‌ نلا دوس دارم

آره قشنگه من اگه بچم دختر باشه یکی از گزینه هام‌نوراس حتما

بله عزیزم

اره عزیزم قشنگ

اره، من خیلی این اسمو دوست دارم ولی شوهرم نه

بله.

اره قشنگه

منم اگه نی نی دختر باشه ان شالله اسمش میخوام بزارم نورا

خیلی خیلی

نوراقشنگ

بسیااار

خیلییی😍

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۴ ماهگی
مامان عماد مامان عماد روزهای ابتدایی تولد
مامان نورم😍 مامان نورم😍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان رها مامان رها هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جوجه طلایی🐥 مامان جوجه طلایی🐥 ۳ ماهگی
مامان نورم😍 مامان نورم😍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان وروجک دوم من مامان وروجک دوم من ۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۶ ماهگی
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندقی مامان فندقی ۳ ماهگی
مامان دلربا مامان دلربا ۷ ماهگی
مامان دایان مامان دایان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جاوید مامان جاوید هفته بیست‌وهشتم بارداری