ماماناشمابه بچه هاتون چیامیدین میان وعده؟

۵ پاسخ

میوه، حلوا خرمایی، فرنی، کشمش له شده قاطی مغزیجات، هر ازگاهی بیسکویت مادر و....

میوه میدم
عصرهم یدونه‌موز با پودر پسته و گردو و بادوم و نارگیل ترکیب میکنم میدم گاهی هم یدونه بیسکویت مادر میزنم تنگ اینا 😂

اصن نمیدونم غذا چیا بدم بهش بیشتراوقات غذای سفره رو میخوره

خرما.میوه.فرنی میوه.

من فقط میوه میدم

سوال های مرتبط

مامان جوجو.خدایاشکرت مامان جوجو.خدایاشکرت ۱۱ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۱ سالگی