سلام مامانا قلوه هم ضرر داره تو بارداری؟

۴ پاسخ

نه عزیزم جگر رو میگن فقط ، اونم از ماه چهارم به بعد کامل پخته باشه مشکلی نیست

من با قلوه زنده ام
خیلی عالیه
تا میتونی بخور ،همش قوته
اون جیگر بخاطر ویتامین ای زیاد ک تا ماه ۴نخور بعدش مشگل نداره

نه عزیز دلم دل و قلوه عالیه. فقط،سنگین اگه شب میخوری زیاده روی نکن صبحانه عالیه.
تازه از هفته 28 جگر هم میتونی یه سیخ گاهی بخوری

سوال منم هست چون امروز چند تیکه خوردم با چند تیکه جگر

سوال های مرتبط

مامان نورِ چشمم💙 مامان نورِ چشمم💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان حامی مامان حامی ۸ ماهگی
مامان سینا مامان سینا هفته بیستم بارداری
مامان معجزه ی من🩷 مامان معجزه ی من🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کسراونینی مامان کسراونینی هفته بیست‌وششم بارداری