۴ پاسخ

من کل بارداریم طاق باز میخوابیدم چون پسرم فقط رو پا میخابه خداروشکر اتفاقی نیوفتاد

سلام مامانی
سیسمونی میفروشم‌با قیمت فوق العاده
تب سنج -شیر دوش -شیشه شیر -لباس و… هر چی بگی تو کانالم هست
حتی اگ نخریدی یه سر به کانالم بزن پشیمون نمیشی
کانال روبیکام
Melikakidss

چون وزن بچه میفته روی آئورت شکمی، خون رسانی به پایین تنه مختل میشه، همچنین به جنین. بهتره طولانی به پشت نخوابی، در حد یکی دو دقیقه که خستگی کمرت رفع شه

هیچ اتفاقی نمی افته. فقط خون رسانی ب جنین ضعیف میشع

سوال های مرتبط

مامان پارسا ♏ مامان پارسا ♏ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان بهترین هدیه خدا مامان بهترین هدیه خدا هفته بیست‌وهشتم بارداری