۵ پاسخ

منم از اول همینطور بودم مخصوصا زمان پریودیم میشد همش میگفتم نکنه پریود شم خدای نکرده

یکم عیب نداره من هرشب دارم باشیافم

آره عزیزم طبیعیه زیاد راه رفتی؟

منم همینم فک کنم کمش اگ با استراحت بهتر بشی طبیعی باشه چون رحم جا باز میکنه یسری درد ها هست

اگه موقع پریودیت باشه طبیعیه منم زمان پریودیم کمرم خیای درد میگیره

سوال های مرتبط

مامان ایمان👶🏻لاوین مامان ایمان👶🏻لاوین روزهای ابتدایی تولد
مامان نیلا جانم ❤️🥰 مامان نیلا جانم ❤️🥰 ۹ ماهگی