۱۰ پاسخ

فیروز

من کلا چیکو خریدم قیمتش یخورده گرون هست ولی خب دیگه حجمش زیاده شامپو سر و بدنش تقریبا تا نزدیکا 9ماه. شایدم یه سال بزنه ولی تو ایرانی میخری حجمش کمتره. و مجبوری دوباره بخری که همون قیمت چیکو در میاد

من والا یدونه شامپو سرو بدن گرفتم اونم‌پینو گفت خوبه

چیز دیگه نخریدم چی لازمه بنظرتون

البته یدونم‌کرم‌محافظ پوست خریدم برا زیر پوشک اونم همون پینو داد

من بی بی لند گرفتم
مایع استریل شیشه رو چیکو گرفتم

فیروزه

من که فیروز گرفتم
قدیمی، خوب، مناسب قیمت

فیروز و بی بی لند

من هدفم مارک خارجی بود ولی تردید دارم نمیدونم چیکارکنم

ماما بیبی گرفتم

فیروز

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آقا لیام😍💙 مامان آقا لیام😍💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نی نی قشنگم مامان نی نی قشنگم هفته بیست‌وششم بارداری