خانوما امپول کزاز یه دست میزنن یا هردوتا دستو؟

۴ پاسخ

دست چپ میزنن من روزاول دستم دردنمیکردولی ازروزدوم درددستم شروع شدکه تاچندروزم ادامه داشت دردشوباکیسه آب گرم آروم میکردم

یه دست چب فکنم بود

فدات اگه برا سرما خوردگی ی هفته میفتی بزار بعد بارداری
من بعضی وقتا سرما ک میخورم ی هفته میفتم میگن کزاز هم همینطوره دیگه نزدم والا

نه فقط رو یه بازو

سوال های مرتبط

مامان حبه انگور مامان حبه انگور ۸ ماهگی
مامان معجزه خدا جون مامان معجزه خدا جون ۹ ماهگی
مامان مامان پناه مامان مامان پناه ۲ ماهگی
مامان معجزه خدا جون مامان معجزه خدا جون ۹ ماهگی
مامان رادمهر🩵👶🏻 مامان رادمهر🩵👶🏻 ۸ ماهگی
مامان آریا مامان آریا روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلیا 👶🏻🤰 مامان ایلیا 👶🏻🤰 ۱۰ ماهگی
مامان بهسا خانوم😍❤️ مامان بهسا خانوم😍❤️ ۵ ماهگی