مامانا آمپول کزاز و چند ماهگی میزنن؟؟

۱۰ پاسخ

من خوردم سرفه خطرناک تره تا قرص ، الانم وقتی حس کنم دارم مریض میشم استامینوفن ۳۲۵ میخورم زود خوب میشم

از 28 تا 36 میشه زد. البته قبل 28 هم میشه ولی میگن این تایم بهتره. من خودم هفته 15 زدم

من۳۴زدم

کزاز واسه چیه مگه

فک کنم تا ۳۲ هفته وقت داری

من ۲۸ هفته زدم

الان برو بزن منم نرفتم بزنم الان که میخام برم بزنم میگن نمیشه خطرناکه

۷ ماهگی

از۲۸به بعدمیتونی بزنی

28هفته به بعد

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا جون مامان معجزه خدا جون ۹ ماهگی
مامان معجزه خدا جون مامان معجزه خدا جون ۹ ماهگی
مامان یکتا مامان یکتا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۱ ماهگی
مامان امیرعلی🩵 مامان امیرعلی🩵 ۳ ماهگی
مامان پندار👶🏻🫀 مامان پندار👶🏻🫀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کله گردالی مامان کله گردالی ۴ ماهگی