ویتامین Dچه موقع میخورین؟

۹ پاسخ

من بعد از شام میخورم .

بعد از ناهار

بعد نهار عزیزم

من بد ناهار

یابعد صبحانه یابعد نهار

سریع بعد ناهار یا بین ناهار

باید بعد وعده غذایی خورده بشه حالا یا ناهار یا شام

ویتامین د باید بعد از غذا باشه ک جذب بشه فرقی نمیکنه ک ناهار باشه یا شام

همراه نهار

سوال های مرتبط

مامان دلبر مامان دلبر روزهای ابتدایی تولد
مامان همتا و رستا مامان همتا و رستا روزهای ابتدایی تولد
مامان 🐣جوجه ی من⚽️ مامان 🐣جوجه ی من⚽️ ۱۰ ماهگی
مامان محمدلیام مامان محمدلیام ۲ ماهگی
مامان افرا و دوقلوها مامان افرا و دوقلوها ۲ ماهگی