۸ پاسخ

ن گلم منم ده ایناس،

ن بابا خوبه منم ۱۰ رو ۶ هستش

نه من همیشه ۹ ام گفتن مشکلی نداره

ن طبیعیه

ن خوبه

سلام مامانی
سیسمونی میفروشم‌با قیمت فوق العاده
تب سنج -شیر دوش -شیشه شیر -لباس و… هر چی بگی تو کانالم هست
حتی اگ نخریدی یه سر به کانالم بزن پشیمون نمیشی
کانال روبیکام
Melikakidss

سلام عزیزم نه من شنیدم از ۱۲ به بعد خوب نیست ۱۱به پایین عالیه

نه عالیه اتفاقا
منم همش ۹ و ده
استرس فشار بالا نداریم دیگه

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین هفته چهلم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه



جوجه مامان جوجه جوجه ۷ ماهگی