دیشب قندمو گرفتم ۸۵بود شب گرفتم ناشتا نبودم چطوره؟

۳ پاسخ

عالیه

اگر شب میگیری ۲ساعت بعداز وعده غذاییت بگیر این ک الا خوبه ٨۵

خوبه 👍

سوال های مرتبط