۱ پاسخ

هزینه سونو 500وخورده ای هست آزاد
ولی با بیمه 300وخورده ای میشه که دکتر باید بنویسه اگ دکتر ننویسه همون آزاد حساب میشه
البته بجز ویزیت دکتر

سوال های مرتبط

مامان دخمل🩷 مامان دخمل🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان عطرا خانوم🩷 مامان عطرا خانوم🩷 ۶ ماهگی
مامان ریحان مامان ریحان هفته شانزدهم بارداری