۶ پاسخ

8 تا ده ساعت ناشتا

۸ ساعت قبل

من ده ساعت قبلش چیزی نخوردم

۸ساعت حداقل ناشتا باشید
منم الان تو‌ نوبت خونگیری ام

سلام گلم 8ساعت ناشتایی کافیه ادرارتم باید از3ساعت قبل نگه داری منم الان تو آزمایشگاه هستم پودر رو با اب سرد مخلوط کن خیلیم بد نیست پرتغالی مثل طعم قرص جوشانه من الان خوردم منتظرم دوباره خون بدم

سلام عزیزم من الان اومدم ازمایشگاه از دیشب ساعت ۱۰ ونیم هیچی نخوردم

سوال های مرتبط

مامان محمدامین😍 مامان محمدامین😍 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان سروش مامان سروش روزهای ابتدایی تولد
مامان سلما جونم 🎀💖 مامان سلما جونم 🎀💖 ۱ ماهگی