۱۱ پاسخ

۸تا۱۰ساعت بابد ناشتا باشی
من۲۷هفته رفتم دوروز بعدش جوابش اومد

من دوشنبه هفته قبل انجام دادم

زمان طلایی ش28هفته س
ن اما غذای سبک و پروتئینی بخوری خب خیلی بهتره نهایتا از 9تا 10شب دیگ باید ناشتا
و اگ خیلی گرسنه ت شد داشتحالت بد میشد در حد ی میوخ مث سیب متوسط میتونی بخوری

دیرم رفتی تازه من ۲۷ هفته دادم معمولا میگن ۲۴ تا ۲۸ هفته آزمایش قندو میدن ۸ ساعت تا ۱۰ ساعت باید ناشتا باشی فقط میتونی آب بخوری

ممنون از راهنمایتون دوستان.

اکو قلب جنین با ان اس تی فرق داره؟

ن گلم فقط باید ده ساعت چیزی نخوری

من فردا میرم فقط بین ۸تا ۱۰ساعت باید ناشتا باشی و ماکارانی و آبگوشت و....غذای سنگین نخوری

دیره یعنی؟

من الان بیست و هشت هستم اشکال داره؟

فک کنم ۲۵ هفته اینا میفرستن دیگه

سوال های مرتبط