۷ پاسخ

منم ۱۱ هفته دوروزم امروز میرم ان تی نه زود نیس

برو همون تاریخی که دکتر زده منم میگفتم زوده ۱۱هفتمه تازه ولی رفتم سونو بچه ۱۲هفته و ۵روز بود یک هفته سنش بیشتر😐

سلام من ۱۲هفته پنج روز رفتم ولی جنسیت معلوم نشد

۱۲ هفته و ۳روز برو

نه بزار ۱۲ هفته و ۳ روز

۱۲هفته و۳روزخوبه

زوده؛ بهترین زمان ۱۲ هفته و ۳ روز

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوشولو🍼👶🏻😇 مامان نی نی کوشولو🍼👶🏻😇 هفته هجدهم بارداری
مامان آرام مامان آرام هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مهدیه و محدثه مامان مهدیه و محدثه روزهای ابتدایی تولد
مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هدیه امام رضا🥹 مامان هدیه امام رضا🥹 هفته چهاردهم بارداری
مامان حسنا 🌱✨️ مامان حسنا 🌱✨️ ۶ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر هفته بیست‌وهفتم بارداری