۶ پاسخ

نه خوبمم هس

منم خیلی دوست دارم می‌خورم

قندش خیلی خیلی بالاس

اتفاقا خربزه میگن برای زیبایی خوبه
اما در عین حال قندِ خیلییییی بالایی داره
من که دیگه ترک کردم 🫠

زیاده رویی تو هرچیزی نکن

نه تازه میگن جنینو خیلی زیبا میکنه حدیث داریم دربارش

سوال های مرتبط

مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان زندگیم مامان زندگیم هفته سی‌وهشتم بارداری