منم زایمان کردم طبیعی .بعد از ۱۴ساعت

۱۹ پاسخ

عزیز تجربت میگی?

دلیلش چی بود ۱۴ ساعت طول کشید؟؟

خیلی سخت بود بعد ۱۴ ساعت ؟؟؟؟؟؟؟

الهی بسلامتی مبارک باشه 😍😍😍

به به بسلامتی قدمش پر از ۷یر و برکت باشه برات گلم😍😍😍

حال خودت چطوره ؟

ای خدا چرا انقد طولانی🥲🥲🥲
به سلامتی مبارک باشه ایشالا پاقدم نی نی قشنگت❤️❤️❤️❤️

بسلامتیییی مبارک باشه عزیزم🩷

وای خدااااا من که زایمانم دوساعت طول کشید
ولی بدترین عذاب رو کشیدم
بخاطر اینکه روند زایمانم خوب پیش می‌رفت نه بی حسی بهم زده بودن نه اپودورال

مبارکه عزیزم

بسلامتی مبارکت باسه عزیزم

مبارک باشه به سلامتی و دل خوش 😍

مبارکه ولی چرا ۱۴ ساعت ؟

به سلامتی عزیزم

خسته نباشید و خدا قوت میگم بهت لطفاً واسه منم دعا کن سالم و سلامت بغلش بگیرم احتمالا 35هفته زایمان کنم

بسلامتی عزیزم زایمان طبیعی چطوره ؟؟؟؟

مبارکه😍 چشمت روشن❤️

عزیزززمم مبارکه خیلی خوشحال شدم 😍به سلامتی بغلش بگیری

الهی بسلامتی و دل خوش ❤️
قدمش پر باشه از خیر و‌برکت
خیلی اذیت شدی؟‌

اع بسلامتی مبارکه ،چطور بود زایمانت

سوال های مرتبط

مامان رستا و فراز مامان رستا و فراز روزهای ابتدایی تولد
مامان nila مامان nila ۱۱ ماهگی
مامان آهو مامان آهو ۱۱ ماهگی
مامان فسقلی🩵 مامان فسقلی🩵 ۱۴ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وششم بارداری
مامان میثاق مامان میثاق ۶ ماهگی
مامان باران و دریا مامان باران و دریا ۷ ماهگی