۱ پاسخ

سلام خانوما من امروز باید میرفتم غربالگری 3ماهگیم هرچی زنگ زدم نوبت بگیرم کسی جواب نداد بعدش همسایمون گفت امروز تعطیلیه هفته 14تموم صبح تموم میشه روز شنبه برم اشکال نداره تو اخبار چیزی از تعطیلی نگفت اینجای ما گرد وخاک زیادی اومده همه میگن بخاطر گردو خاک تعطیل است روز شنبه برم اشکال نداره

سوال های مرتبط

مامان کنجد🍼 مامان کنجد🍼 ۳ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نورا گلی🌸🐣🩷 مامان نورا گلی🌸🐣🩷 ۳ ماهگی
مامان زهرا مامان زهرا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندق 🥰 مامان فندق 🥰 هفته نوزدهم بارداری