۲ پاسخ

یبوس میاره

آره گیگوز سبکه
وزن دهی نسبت به اپتامیل کمتره
ولی دل درد داره خیلی خوبه منم پسرم همینجوری بود اپتامیل میخورد عوض کردم گیگوز دادم بهتر شد الان باز اپتامیل میخوره

سوال های مرتبط

مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 ۱ ماهگی
مامان آراد 🧿💙 مامان آراد 🧿💙 ۹ ماهگی
مامان هایلین😍 مامان هایلین😍 ۴ ماهگی