۹ پاسخ

برا من یه سونو وزن نوشته تو هفته ۳۲بایدربرم

معمولا ۲۸ هفته سونو وزن
ولی بعضیا یه آنومالی دیگه هم میرن بین ۲۴ تا ۳۰ هفته

۲۸ هفته اینا دیگه باید شروع کنی واسه سونو وزن
به تشخیص دکترت چندباری باید چک کنی وزنشو

براي من زده ٣ ماه ديگه

من بعد انومالی نرفتم ۲۷ هفته باید برم

سونو وزن معمولا ۲۸ هفته به بعدهس البته بستگی ب دکترت داره

بعد انومالی
سونووزن ۲۴تا۲۸یا۳۰تا۳۲میفرسه
سونوهای بعدی چک کردن پزشکته
وضعیت بچه .خودت
اب دورش
طول سرویکس

تو انومالى وزن نى نيست چقد بود؟

من سونوى اكو قلب و شريان رحمى هم دادم.
البته بايد ببينى دكترت تجويز ميكنه يا نه.

سوال های مرتبط

مامان 𝐀𝐒𝐋𝐀𝐍💙 مامان 𝐀𝐒𝐋𝐀𝐍💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان حلما جونم🥹🩷 مامان حلما جونم🥹🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان میعاد 😍 مامان میعاد 😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان علی کوچولو😍 مامان علی کوچولو😍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه🐣🩵 مامان جوجه🐣🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری