خانما انومالی چند هفته میرم سونو ؟؟
#بارداری

۱۳ پاسخ

۱۸ هفته ۳ روزه نوبت دارم

من ۱۸ هفته و دو روز وقت گرفتم

من ۱۷ هفته و ۶ روز رفتم که سونو گفت ۱۷ هفته و سه روزی، ولی گفت مسئله ای نیست و همه چیز دقیق مشخص بود

دکتر ب من گفت ۱۷ هفته ۲ روز برو آنومالی

من دیروز رفتم ۱۹ هفته و ۵ روز

من هجده هفته و دو روز رفتم

18هفته و یک روز رفتم

من ۱۸ دقیق میرم

من ۱۸ هفته و ۱ روز رفتم

بمن گفت 18هفته و یک روز

سوال منم هسسست

۱۸هفته به بعد

ب من گفته ۱۸هفته دوروز

سوال های مرتبط

مامان تودلی مامان تودلی روزهای ابتدایی تولد
مامان تودلی مامان تودلی روزهای ابتدایی تولد
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آسا خانوم🩷👼🏻 مامان آسا خانوم🩷👼🏻 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دختر گلی 🩷 مامان دختر گلی 🩷 هفته بیست‌وششم بارداری